Προσωπικό - Νόηση

Επιστημονικά υπεύθυνη:

Θεοδώρα Χατζηαρτεμίου
 

Η Θεοδώρα Χατζηαρτεμίου, Ψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός, είναι απόφοιτη του προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες από το πανεπιστήμιο Middlesex του Λονδίνου. Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία της έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων. Μερικά από αυτά είναι η εκμάθηση των μεθόδων ΜΑΚΑΤΟΝ, PECS, ABA, το πρόγραμμα αποκατάστασης της δυσλεξίας του ΚΨΜ, η διαχείριση παιδιών με ΔΕΠ-Υ, η αξιολόγηση της νοημοσύνης με το WISC-III, η χορήγηση του Αθηνά Τεστ, η χορήγηση του ΜΕΤΑΦΩΝ, το τεστ και η μέθοδος του Παυλίδη, η ανάλυση του παιδικού ιχνογραφήματος, οι κοινωνικές ιστορίες της Faherty για τον αυτισμό κ.α. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια για την ειδική αγωγή, τη λογοθεραπεία, την εξελικτική ψυχολογία, τις μαθησιακές δυσκολίες όπως και για παιδονευρολογικά και παιδοψυχιατρικά θέματα με αποτέλεσμα να είναι πάντα ενήμερη για κάθε νέα μέθοδο και έρευνα. Κατα την διάρκεια των σπουδών της έκπόνησε πρακτική εξάσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα και συμμετείχε σε ερευνητικά προγράμματα. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αλλά και σε κατ’ οίκον συνεδρίες. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου και μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Ψυχολόγων.

 

Τακτικοί κλινικοί συνεργάτες:

Κτώρος Κωνσταντίνος
 

O Κτώρος Κωνσταντίνος, Παιδοψυχίατρος, πατέρας δυο παιδιών, σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ως ειδικευόμενος δούλεψε στο Τμήμα οξέων περιστατικών Ψυχιατρικής Ενηλίκων του Δρομοκαίτειου Νοσοκομείου, στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών και στην μονάδα Επειγόντων Περιστατικών του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής από όπου απέκτησε και τον τίτλο της ειδικότητας στην παιδοψυχιατρική. Κατόπιν, εργάστηκε στα εξωτερικά ιατρεία του τμήματος Ψυχιατρικής Νέων του Γ.Ν.Α Γεννηματας και ως υπεύθυνος ιατρός του Νοσοκομείου Ημέρας. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία και στη Συστημική Ψυχοθεραπεία Ζεύγους –Οικογένειας.

 

Μπάκα Μένια
 

Η Μπάκα Μένια, λογοθεραπεύτρια, σπούδασε λογοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Sv. Kliment Ochridski στη Σόφια, Βουλγαρίας και έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις διαταραχές επικοινωνίας της ανάπτυξης. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Τραυλισμό, τη χρήση του επικοινωνιακού συστήματος PECS, τις διαταραχές λόγου και επικοινωνίας στην προσχολική ηλικία, καθώς και με τη χορήγηση του ΑνΟμιΛο τεστ. Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο κέντρο ημέρας «Ανοιχτή Αγκαλιά» στο Κορωπί, συμμετέχει σε ομάδα εποπτείας και έχει προσφέρει παράλληλη στήριξη σε δημόσιο νηπιαγωγείο. Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ).

 

Βαρίκας Δημήτρης
 

Ο Βαρίκας Δημήτριος, Λογοθεραπευτής, σπούδασε Λογοθεραπεία στο ΑΤΕΙ Πατρών.  Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Αυτισμό, την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και τις Διαταραχές της Φώνησης.  Έχει πιστοποίηση στη χρήση της μεθόδου TEACCH,  της μεθόδου Touch and Sayκαι του εργαλείου Διεπιστημονικής Ομάδας για την Αξιολόγηση του Επιπέδου Λειτουργικότητας Παιδιού στο φάσμα του Αυτισμού (ΕΔΑΛΦΑ).  Έχει συνεργαστεί με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με αναπηρία και το Κέντρο Ημέρας Παιδιού και Εφήβου της ΕΨΥΠΕΑ στο Μεσολόγγι, όπου έχει εκπαιδευτεί και εφαρμόσει τη μέθοδο PECS, TEACCH και Αθηνά Τεστ.  Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος  (ΣΕΛΛΕ).

 

Μηλιώνης Χρήστος
 

Ο Μηλιώνης Χρήστος, Εργοθεραπευτής, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών και έκανε πρακτική άσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα και στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής. Κατά τη διάρκεια της πολυετούς εργασιακής του εμπειρίας εργάστηκε σε δημόσια και ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα καθώς και στο Εθνικό Ίδρυμα Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Ι.Α.Α.). Έως και σήμερα εργάζεται στο Κέντρο Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης (Κ.Α.Φ.Κ.Α.) Κορίνθου. Υπήρξε επόπτης κλινικής άσκησης φοιτητών ΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών στο Μεικτό Κέντρο Διημέρευσης για άτομα με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες «Επικοινωνία». Μερικά από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι η Αισθητηριακή Ολοκήρωση (SI), τα συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, MAKATON και πληθώρα άλλων σεμιναρίων και συνεδρίων που αφορούν παιδιά με αναπτυξιακές, νευρολογικές και κινητικές δυσκολίες. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή.

 

Σκιαδαρέση Ζέτα
 

Η Ζέτα Σκιαδαρέση, Ψυχολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εκπαίδευση/ στην Ανάπτυξη του Παιδιού (M.Sc. in Education/ in Child Development) από το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (Institute of Education, University of London). Σε συνέχεια της πανεπιστημιακής της εκπαίδευσης, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια  για την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, για τη διδασκαλία αγγλικών ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με δυσλεξία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για την εκπαίδευση συμβούλων στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και για την εκπαίδευση εκπαιδευτών-συντονιστών Σχολών Γονέων. Έχει πολυετή εμπειρία στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων ειδικής μαθησιακής παρέμβασης σε παιδιά και έφηβους με γενικευμένες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/ υπερκινητικότητα, νοητική υστέρηση, αναπτυξιακά σύνδρομα και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, καθώς και ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων σε παιδιά με διαταραχές συμπεριφοράς και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπλέον, έχει συντονίσει ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων για παιδιά με δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση.

 

Μαξούρη Μυρτώ
 

Η Μαξούρη Μυρτώ, Ειδική Παιδαγωγός, αποφοίτησε από το τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έπειτα, ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Παιδαγωγικών με ειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες (Msc in Education and Child Studies, Specialization: Learning problems and Impairments) στο Πανεπιστήμιο Λάιντεν της Ολλανδίας. Ακολούθησε η αποφοίτηση από το Πρόγραμμα Ετήσιας Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή (Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών). Ακόμα, έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με την ειδική αγωγή και πιο συγκεκριμένα για την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σχεδιάζοντας εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης με στόχο την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με γενικές ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και σε παιδιά με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/ υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και σύνδρομο down.

 

Κόλλια Φωτεινή
 

Η Φωτεινή Κόλλια είναι Συμβουλευτική Ψυχολόγος, κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων. Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η εισαγωγή της στο Τμήμα Ψυχολογίας έγινε μετά από κατατακτήριες εξετάσεις, καθώς διαθέτει και πτυχίο Νηπιαγωγού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μετά την ολοκλήρωση των προπτυχιακών της σπουδών, απέκτησε μεταπτυχιακή εξειδίκευση στη Συμβουλευτική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΜSc), ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Έχει παρακολουθήσει σειρά επιστημονικών σεμιναρίων σχετικών με το εργασιακό της αντικείμενο από αναγνωρισμένους φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού και συνεχίζει να ενημερώνεται αδιάκοπα για τις εξελίξεις στην επιστήμη της. Παράλληλα, μετεκπαιδεύεται στην παιγνιοθεραπεία στο επιστημονικό κέντρο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας «Το Άθυρμα».Έχει εκπαιδευτεί σε δημόσιους φορείς ψυχικής υγείας ως ψυχολόγος (Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών, Ιατροπαιδαγωγικό Τμήμα του Κέντρου Παιδοψυχικής Υγιεινής του ΕΟΠΥΥ κ.α.). Τα τελευταία χρόνια ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα του ψυχολόγου και συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά και εφήβους. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ψυχομετρική και κλινική αξιολόγηση παιδιών, ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων, συμβουλευτική γονέων, ατομική ψυχολογική υποστήριξη ενηλίκων, διοργάνωση και συντονισμό ομάδων δημιουργικής έκφρασης για παιδιά.

 

Τομάζου Άννα
 

Η Άννα Τομάζου, ψυχολόγος, είναι απόφοιτη του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με εκπαίδευση στη συστημική θεραπεία οικογένειας και ζεύγους στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών και της επαγγελματικής της πορείας έχει παρακολουθήσει ημερίδες, σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σχετικά με την ψυχοπαθολογία του παιδιού και του εφήβου και τη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων (WISC, TAT, CAT, παιδικό ιχνογράφημα κ.α.). Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον τομέα της ψυχικής υγείας και πιο συγκεκριμένα παρέχει στήριξη και παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους καθώς και συμβουλευτική γονέων.

 

Αργυρού Ντίνα
 

Η Ντίνα Αργυρού είναι Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια, SIT. Σπούδασε Εργοθεραπεία στα ΑΤΕΙ Αθηνών. Διαθέτει νόμιμη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Έχει εξειδίκευση στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση, στο PECS, στο ΑΒΑ και στο play therapy. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων για τις μαθησιακές δυσκολίες, το παιδί και το γονέα, ενώ έχει εκπαιδευτεί στη δυσφαγία, τη δυσκαταποσία και τη διαταραχή πρόσληψη τροφής. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στην παιδοψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου Παίδων "Αγία Σοφία" για 25 χρόνια, καθώς και σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αποκατάστασης αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών, με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Επίσης, το 1995 δημιούργησε μαζί με τον κ. Τσιάντη και την κα Παπανικολάου το Ιατρείο Αυτισμού. Έχει εργαστεί και με ομάδες παιδιών στα πλαίσια κοινωνικών δεξιοτήτων.