Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Η ομάδα μας αποτελείται από ειδικευμένους και έμπειρους θεραπευτές, οι οποίοι διαρκώς συνεργάζονται μεταξύ τους και με την επιστημονικά υπεύθυνη ώστε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς μέσω της συνεργασίας επιτυγχάνεται το μέγιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα της παρέμβασης. Η συνέπεια, το μεράκι, η υπευθυνότητα ο σεβασμός και η αγάπη προς το παιδί είναι αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς μας.

Επιστημονικά Υπεύθυνη:

Η Θεοδώρα Χατζηαρτεμίου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός, είναι απόφοιτη του προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες από το πανεπιστήμιο Middlesex του Λονδίνου. Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία της έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων. Μερικά από αυτά είναι η εκμάθηση των μεθόδων ΜΑΚΑΤΟΝ, PECS, ABA, το πρόγραμμα αποκατάστασης της δυσλεξίας του ΚΨΜ, η διαχείριση παιδιών με ΔΕΠ-Υ, η αξιολόγηση της νοημοσύνης με το WISC-III, η χορήγηση του Αθηνά Τεστ, η χορήγηση του ΜΕΤΑΦΩΝ, το τεστ και η μέθοδος του Παυλίδη, η ανάλυση του παιδικού ιχνογραφήματος, οι κοινωνικές ιστορίες της Faherty για τον αυτισμό, οι διαταραχές αισθητηριακές επεξεργασίας και η αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI) κ.α. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια για την ειδική αγωγή, τη λογοθεραπεία, την εξελικτική ψυχολογία, τις μαθησιακές δυσκολίες όπως και για παιδονευρολογικά και παιδοψυχιατρικά θέματα με αποτέλεσμα να είναι πάντα ενήμερη για κάθε νέα μέθοδο και έρευνα. Κατά την διάρκεια των σπουδών της εκπόνησε πρακτική εξάσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα και συμμετείχε σε ερευνητικά προγράμματα. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αλλά και σε κατ’ οίκον συνεδρίες από το 2005. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου και μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Ψυχολόγων. Επίσης, είναι πιστοποιημένη στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Γονέων Παιδιών Αυτιστικού Φάσματος Cygnet» (από την Ε.ΨΥ.ΜΕ και το «Barnado’s Yorkshire») και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Εργαστηρίων Αποτελεσματικού Γονέα από την Gordon Hellas. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου Νόηση από το 2008. Επιπλέον είναι πιστοποιημένη practicioner στη μέθοδο Marte Meo και πιστοποιημένη για την χορήγηση του Προφίλ Επικοινωνίας (ΑΚΠΕ) το μοντέλο των Κύκλων.Τέλος, από το 2018 διατελεί ως Γενικός Γραμματέας του Πανελλήνιου Σωματείου Ιδιοκτητών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Ψυχικής Υγείας.

Συνεργάτες:

ΠΑΙΔΟΨΥχιατροσ

O Κτώρος Κωνσταντίνος, Παιδοψυχίατρος, πατέρας δυο παιδιών, σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ως ειδικευόμενος δούλεψε στο Τμήμα οξέων περιστατικών Ψυχιατρικής Ενηλίκων του Δρομοκαίτειου Νοσοκομείου, στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών και στην μονάδα Επειγόντων Περιστατικών του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής από όπου απέκτησε και τον τίτλο της ειδικότητας στην παιδοψυχιατρική. Κατόπιν, εργάστηκε στα εξωτερικά ιατρεία του τμήματος Ψυχιατρικής Νέων του Γ.Ν.Α Γεννηματας και ως υπεύθυνος ιατρός του Νοσοκομείου Ημέρας. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία και στη Συστημική Ψυχοθεραπεία Ζεύγους –Οικογένειας.

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

Η Μπάκα Μένια, λογοθεραπεύτρια, σπούδασε λογοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Sv. Kliment Ochridski στη Σόφια, Βουλγαρίας και έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις διαταραχές επικοινωνίας της ανάπτυξης. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Τραυλισμό, τη χρήση του επικοινωνιακού συστήματος PECS, τις διαταραχές λόγου και επικοινωνίας στην προσχολική ηλικία, καθώς και με τη χορήγηση του ΑνΟμιΛο τεστ. Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο κέντρο ημέρας «Ανοιχτή Αγκαλιά» στο Κορωπί, συμμετέχει σε ομάδα εποπτείας και έχει προσφέρει παράλληλη στήριξη σε δημόσιο νηπιαγωγείο. Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ).

Η Αντωνία Παπαδιά ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Γλωσσολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια πραγματοποίησε διετείς μεταπτυχιακές σπουδές στις Διαταραχές του Λόγου, στη σχολή Ψυχολογίας, στο τμήμα Γνωστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Complutense της Μαδρίτης. Από το 2006 δραστηριοποιείται στον τομέα της Λογοθεραπείας ως επιστημονική συνεργάτης σε κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, την ειδική γλωσσική διαταραχή, τις φωνολογικές διαταραχές, τη δυσαρθρία και τον τραυλισμό (PECS, TEACCH, ΜέταΦΩΝ, Lidcombe κλπ). Έχει πιστοποιηθεί στην ψυχοεκπαίδευση γονέων παιδιών με αυτισμό (Cygnet). Από το 2011 μέχρι σήμερα είναι επιστημονική υπεύθυνη Κέντρου Ειδικών Θεραπειών στην Αθήνα. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών.

Η Αντωνοπούλου Βασιλική, Λογοθεραπεύτρια,  είναι απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια  σχετικά με τις αναπτυξιακές διαταραχές, τον τραυλισμό, τη δυσπραξία, τη δυσαρθρία και έχει εκπαιδευτεί  στη χρήση των μεθόδων PECS, TEACCH, oral placement therapy και Palin PCI. Έχει συνεργαστεί με κέντρα ειδικών θεραπειών τα τελευταία δέκα χρόνια ως λογοθεραπεύτρια. Είναι μέλος του Συλλογου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

Η Μιχαήλ Σοφία αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών το 2011. Παράλληλα με την εργασία της έχει λάβει πιστοποιήσεις επιμόρφωσης από το ΕΚΠΑ στο εκπαιδευτικό αντικείμενο “Ειδική Αγωγή” και στο πρόγραμμα “Hanen – Teacher Talk”. Συμμετέχει σε ομάδες εποπτείας για τις γλωσσικές διαταραχές και τις ΔΑΔ και έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον Αυτισμό, τη ΔΕΠΥ, τον Τραυλισμό, τη Δυσπραξία κ.α. Μερικά από αυτά είναι το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD), η χρήση του επικοινωνιακού συστήματος PECS, η εφαρμογή της Δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, Αυτισμός και Παιχνίδι – SSIP, η εκπαίδευση στην προσέγγιση Pallin PCI, Oral Placement Therapy κ.α.

Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής, ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και ΔΕΠΥ, σε κατ’ οίκον συνεδρίες και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αττικής.

Η Βλάχου Κατερίνα, λογοθεραπεύτρια, είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα). Από το 2016 δραστηριοποιείται ως λογοθεραπεύτρια και επιστημονική συνεργάτης σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών στην Αθήνα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις διαταραχές επικοινωνίας, τις διαταραχές ομιλίας, τις διαταραχές σίτισης, τις αναπτυξιακές διαταραχές και τον τραυλισμό. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάριο για τις διαταραχές στην αισθητηριακή επεξεργασία. Έχει εκπαιδευτεί και εφαρμόζει τις μεθόδους Oral Placement Therapy (ΟPT), Get permission approach (mealtime peace, anxious eaters, food stretches), PECS, TEACCH, Palin PCI. Έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών με

αναπτυξιακές διαταραχές σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό, σε δημόσιο νηπιαγωγείο και σε ειδικό δημοτικό σχολείο. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

Ο Μηλιώνης Χρήστος, Εργοθεραπευτής, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών και έκανε πρακτική άσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα και στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής. Κατά τη διάρκεια της πολυετούς εργασιακής του εμπειρίας εργάστηκε σε δημόσια και ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα καθώς και στο Εθνικό Ίδρυμα Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Ι.Α.Α.). Έως και σήμερα εργάζεται στο Κέντρο Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης (Κ.Α.Φ.Κ.Α.) Κορίνθου. Υπήρξε επόπτης κλινικής άσκησης φοιτητών ΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών στο Μεικτό Κέντρο Διημέρευσης για άτομα με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες «Επικοινωνία». Μερικά από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι η Αισθητηριακή Ολοκήρωση (SI), τα συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, MAKATON και πληθώρα άλλων σεμιναρίων και συνεδρίων που αφορούν παιδιά με αναπτυξιακές, νευρολογικές και κινητικές δυσκολίες. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή.

Η Κωνσταντίνα-Ελένη Μανούσου αποφοίτησε από το τμήμα Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών το 2008. Έκτοτε εργάζεται ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές δομές στον ιδιωτικό τομέα. Η εκπαίδευση της αφορά την μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, την μέθοδο Sherborne, την Παιδική Γιόγκα και το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Έχει εκτενή εμπειρία σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές / Αυτισμό, σύνδρομο Διάσπασης Προσοχής και Υπερκινητικότητας / ΔΕΠΥ, δυσκολίες κινητικού συντονισμού /δυσπραξία, μαθησιακές δυσκολίες / δυσγραφία και νοητική υστέρηση.

Η Ηλιάνα Κόρμαλη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων γύρω από τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και έχει εργαστεί με τον αντίστοιχο πληθυσμό. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD), και έχει παρακολουθήσει την εκπαίδευση Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, συμπληρώνοντας τους δύο πρώτους κύκλους. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τη ΔΕΠ-Υ, τη Δυσγραφία, την Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας κ.α. Από το 2014 εργάζεται ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια σε πρωινά και απογευματινά πλαίσια.

Η Κολοκυθά Αλεξάνδρα, Εργοθεραπεύτρια, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Αθήνας και έκανε την
πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Ημέρας για το παιδί ‘Λιθαράκι’ και στην ΕΛΕΠΑΠ (ελληνική
εταιρεία προστασίας και αποκατάστασης αναπήρων παιδιών). Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά
θεραπευτικά κέντρα και Μ.Κ.Ο., ενώ παρέχει και εργοθεραπείες κατ οίκον. Κατά τη
διάρκεια των σπουδών και της επαγγελματικής της πορείας έχει παρακολουθήσει
σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες που αφορούν την παιδιατρική εργοθεραπεία. Μερικά
από αυτά είναι η αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), το TEACCH, οι κοινωνικές ιστορίες, η
θεραπευτική μέθοδος Willbarger και η δυσγραφία- δυσκολίες και αποκατάσταση. Επίσης
έχει συμμετάσχει σε 3 ετήσιους κύκλους εκπαίδευσης και ομαδικής εποπτείας
εργοθεραπευτών ενώ παράλληλα παρακολουθεί και ατομικές εποπτείες.

Η Στελλάκη Χριστίνα, Εργοθεραπεύτρια, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών και έκανε πρακτική άσκηση στο παράρτημα «Λιθαράκι» του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής  και στο Εθνικό Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων (Ε.Ι.Α.Α.). Έχει εργαστεί σε διάφορες δημόσιες δομές αποκατάστασης μεταξύ των οποίων στο Σισμανόγλειο και στην ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Ανάπηρων Παιδιών), καθώς και σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα και οικοτροφεία.

Σχετικά με την ακαδημαϊκή της εκπαίδευση, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες που αφορούν σε παιδιά με αναπτυξιακές, μαθησιακές, κινητικές, νευρολογικές και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες όπως η αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), το πρόγραμμα κατάρτισης στην ειδική αγωγή και το ετήσιο πρόγραμμα συμβουλευτικής, ψυχομετρίας και διαχείρισης κρίσεων με ειδίκευση στη σχολική συμβουλευτική – επαγγελματικό προσανατολισμό.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ

Η Μαξούρη Μυρτώ, Ειδική Παιδαγωγός, αποφοίτησε από το τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έπειτα, ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Παιδαγωγικών με ειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες (Msc in Education and Child Studies, Specialization: Learning problems and Impairments) στο Πανεπιστήμιο Λάιντεν της Ολλανδίας. Ακολούθησε η αποφοίτηση από το Πρόγραμμα Ετήσιας Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή (Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών). Ακόμα, έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με την ειδική αγωγή και πιο συγκεκριμένα για την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σχεδιάζοντας εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης με στόχο την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με γενικές ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και σε παιδιά με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/ υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και σύνδρομο down.

Η Δρόσου Ιωάννα είναι εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής. Απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην ψυχολογία. Είναι μετεκπαιδευθείσα στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία (Professional diploma in Specific learning difficulties- dyslexia) του εκπαιδευτικού φορέα Thace σε συνεργασία με το Nottingham Τrent University, Edexcel Centre και την Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας. Κατά τη διάρκεια της μετεκπαίδευσής της εκπόνησε την πρακτική της στα ΚΕΔΔΥ Β’ Αθήνας. Ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Πατρών, καθώς επίσης και την ετήσια εξειδίκευσή της στο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής (Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ).

Η εκπαίδευσή της εμπεριέχει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων σε ό,τι αφορά τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠ-Υ, ψυχοπαθολογία βρέφους, παιδιού και εφήβου (ΕΚΠΑ) κτλ. Είναι εκπαιδευμένη στη χρήση σύγχρονων τεχνικών με βάση τις αρχές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς ABA, PECS , PRT. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση και αξιολόγηση του ΑΘΗΝΑ test, A’ test κ.α.

Η εργασιακή της δραστηριότητα περιλαμβάνει τη χρήση ειδικών, ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων παρέμβασης σε κέντρα θεραπειών και ατομικές συνεδρίες για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ΔΑΦ, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, προβλήματα συμπεριφοράς και δεξιότητες επικοινωνίας.

Ψυχολογοι - ψυχοπαιδαγωγοι

Ο Κατσαντώνης Νικόλαος, Ψυχολόγο, σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πάντειο Πανεπιστήμιο όπου ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος Ψυχολογίας με αντικείμενο Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία. Στην συνέχεια παρακολούθησε σεμιναριακά προγράμματα για την αντιμετώπιση μαθησιακών και άλλων δυσκολιών τόσο σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης όσο και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Κατόπιν, ειδικεύτηκε στη φροντίδα παιδιών με χρόνιες ή απειλητικές για την ζωή τους ασθένειες και τις οικογένειες τους και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ιατρικής και Νοσηλευτικής Σχολής Αθηνών με αντικείμενο την Οργάνωση και Διαχείριση Ανακουφιστικής και Υποστηρικτικής φροντίδας χρονίως πασχόντων ασθενών.
Έχει εκπαιδευτεί στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό εφήβων και ενηλίκων.
Από το 2004 εργάζεται στο σωματείο «Η ΑΡΓΩ», σωματείο ναυτικών γονέων ατόμων με ειδικές ανάγκες, ως ειδικός εκπαιδευτής- ψυχολόγος, ενώ παράλληλα εργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης σε διάφορες μονάδες ψυχικής υγείας.
Αυτή την περίοδο, ολοκληρώνει έναν νέο κύκλο σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Ειδικής αγωγής του Τμήματος Εκπαίδευσης Και Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας (ΤΕΑΠΗ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η Ελένη Φρατζέτη, Ψυχοπαιδαγωγός –Παιγνιοθεραπεύτρια , είναι απόφοιτος ψυχολογίας και ειδικής αγωγής πενταετούς εκπαίδευσης .Η κλινική της άσκηση πραγματοποιήθηκε στο ψυχιατρικό νοσοκομείο Αττικής στη μονάδα βραχείας νοσηλείας. Στη συνέχεια εξειδικεύτηκε στις μαθησιακές δυσκολίες και στη δυσλεξία με διετή εκπαίδευση.

Επιπλέον ,η μετεκπαίδευση της συνεχίστηκε στο τετραετές πρόγραμμα παιγνιοθεραπείας που αποτελεί τόσο ψυχοθεραπευτική όσο και ψυχοδιερευνητική και ψυχοεκφραστική μέθοδο για παιδιά.

Στην όλη δομή της εκπαίδευσης περιλαμβάνεται υποχρεωτικά πολυετές πρόγραμμα τόσο ατομικής όσο και ομαδικής θεραπείας ,του εκπαιδευόμενου θεραπευτή. Συγχρόνως είναι μέλος της πανελλήνιας επαγγελματικής ένωσης Παιγνιοθεραπευτών –Δραματοθεραπευτών Ελλάδας..

Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα συνέδρια, σεμινάρια -προγράμματα και ημερίδες.( TEACH, PECS, θεραπευτική και συμβουλευτική υποστήριξη ατόμων και οικογένειας Α.Μ.Ε.Α).

Έχει εικοσαετή εργασιακή εμπειρία με παιδιά σε δομές και πλαίσια ειδικής αγωγής ως υπεύθυνη προγραμμάτων –παιγνιοθεραπεύτρια και συνεργάζεται με διάφορους φορείς και κέντρα μαθησιακών δυσκολιών.
Παράλληλα ,τα τελευταία χρόνια εργάζεται και ως σύμβουλος-επόπτης επίβλεψης του παιδαγωγικού έργου των παιδικών σταθμών δήμου της Αττικής.

Η Κατερίνα Φωτιάδη είναι ψυχολόγος και Εκφραστική Ψυχοθεραπεύτρια μέσω Τεχνών.  Συνεργάζεται από το 2014 με το Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας ΑΙΩΝ, διδάσκοντας στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του Dr. Avi Goren Bar.  Έχει ολοκληρώσει σπουδές Ψυχολογίας, με B.Sc. Psychology στο University of Reading της Βρετανίας το 2003. Έχει εκπαιδευτεί στην Compassion Focused Therapy. Έχει παρακολουθήσει εκπαίδευση στην Ανάλυση Ονείρων με επιρροές από Κάπλαν-Γουίλλιαμς, Γιούνγκ, Φροϋντ και άλλων. Παρακολουθεί συνέδρια Ψυχοθεραπευτικής θεματολογίας, Ψυχολογίας & Ψυχιατρικής και πραγματοποιεί βιωματικά-εκπαιδευτικά σεμινάρια. Πραγματοποιεί σεμινάρια/εργαστήρια Εκφραστικής Ψυχοθεραπείας μέσω Τεχνών. Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο δίκτυο κοινωνικής προσφοράς “Συνύπαρξη” ως ψυχοθεραπεύτρια. Εργάζεται ψυχοθεραπευτικά και συμβουλευτικά με όλες τις ηλικίες.

Η Μπαλωμένου Ειρήνη είναι Ψυχολόγος – Ειδική παιδαγωγός. Αποφοίτησε το 2015 από το τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με ειδίκευση στη ψυχολογία, του Εθνικού και Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών και το 2019 από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου  Guglielmo Marconi της Ιταλίας. Το 2015-2016 παρακολούθησε με επιτυχία  το ετήσιο σεμινάριο, της Ιατρικής σχολής Αθηνών, με θέμα «Κλινική Ψυχοπαθολογία». Περάτωσε με Άριστα την ετήσια εξειδίκευση «Ειδικής Αγωγής» του πανεπιστημίου Αιγαίου τον Μάρτιο του 2017. Από τον Σεπτέμβριο του 2016 εργάζεται στον τομέα της ειδικής αγωγής τόσο σε ιδιωτικούς όσο και σε δημόσιους φορείς. Πραγματοποίησε τη πρακτική της άσκηση στο παιδοψυχιατρικό τμήμα του Παιδιατρικού νοσοκομείου «Αγία Σοφία». Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εξειδικεύσεων όπως η Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς, το Παιδικό Ιχνογράφημα, το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, τη Συμβουλευτική Γονέων. Συμμετείχε στο 4ο πανελλήνιο συνέδριο Γνωστικής ψυχολογίας με αναρτημένη ανακοίνωση και στο 5ο πανελλήνιο συνέδριο αναπτυξιακής ψυχολογίας ως εισηγήτρια με θέμα τις οπτικοχωρικές δοκιμασίες του ψυχομετρικού εργαλείου BASIII. Συντέλεσε  μέλος της ερευνητικής ομάδας, στο τμήμα ψυχολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών,  για τη στάθμιση του συγκεκριμένου εργαλείου.

Η Ανθή Καπλανίδη σπούδασε Ψυχολογία
στο Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις
σπουδές της στο Πρόγραμμα
Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχολική
Ψυχολογία» του ΕΚΠΑ. Κατά τη διάρκεια
των σπουδών της έχει πραγματοποιήσει
πρακτική άσκηση στο κέντρο ψυχικής
υγείας του Ερευνητικού
Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής
Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ), στο Κοινοτικό Κέντρο
Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου
(ΚΟΚΕΨΥΠΕ) Λυκόβρυσης καθώς και στις
συμβουλευτικές υπηρεσίες της
Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, ενώ έχει
προσφέρει  εθελοντικές υπηρεσίες στο
Χαμόγελο του Παιδιού. Έχει
παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων
σχετικών με την ψυχική υγεία παιδιών
και εφήβων και την ειδική αγωγή,
ανάμεσα στα οποία το ετήσιο
επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης
στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες της Μονάδας
Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του
Πανεπιστημίου Αθηνών και το ετήσιο
σεμινάριο εξειδίκευσης στην
παιδοψυχολογία του Πανεπιστημίου
Αιγαίου. Επαγγελματικά, έχει εργασθεί
ιδιωτικά σε κέντρο ειδικών θεραπειών,
παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε
παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές,
ψυχοσυναισθηματικές και μαθησιακές
δυσκολίες.

Η Λυμπεροπούλου Κατερίνα, Ψυχοπαιδαγωγός, αποφοίτησε από το τμήμα
Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.   

Έπειτα ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Παιδαγωγικών με ειδίκευση στην
Ειδική Αγωγή (M.A.) στο Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στο Μάιντζ της Γερμανίας.
Ακολούθησε η αποφοίτηση από το Πρόγραμμα Ετήσιας Εξειδίκευσης στην
Ειδική Αγωγή (Β’ Παιδιατρική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού
Πανεπιστημίου Αθηνών).

Έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με την ειδική αγωγή, την
Ψυχολογία και την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας
στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται
επαγγελματικά με τη μαθησιακή και ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη παιδιών με
διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική υστέρηση, ψυχοσυναισθηματικές
δυσκολίες, διαταραχές συμπεριφοράς,διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και
υπερκινητικότητα, γενικές και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Παράλληλα
εργάζεται ως εκπαιδεύτρια Πρώιμης Παρέμβασης για παιδιά με προβλήματα
όρασης και πρόσθετες αναπηρίες στον σύλλογο «Αμυμώνη».

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΩΝ

H Ναταλία Γλέζου έχει ολοκληρώσει τις μουσικές της σπουδές στο πιάνο και στο κλασσικό τραγούδι και
είναι φοιτήτρια Εργοθεραπείας. Έχει εργαστεί σε χώρους δημιουργικής απασχόλησης ως υπεύθυνη
παιδαγωγός και συντονίστρια ψυγαγωγικών και εκπαιδευτικών ομάδων (μουσικοκινητική αγωγή,
ψυχοκινητικές δραστηριότητες, messy and sensory play, μαγειρική, πειράματα, κουκλοθέατρο,
θεατρικό παιχνίδι, εικαστικά). Παράλληλα, έχει εργαστεί ως δασκάλα μουσικοκινητικής αγωγής σε
παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, ως συνοδός παράλληλης στήριξης και έχει αναλάβει την
καθημερινή μελέτη και δημιουργική απασχόληση παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΦ,
ΔΕΠΥ) . Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναριών για τον αυτισμό, την αισθητηριακή ολοκλήρωση,
την πρώιμη παρέμβαση και την ΔΕΠΥ, ενώ έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Γνωσιακού Συμπεριφορικού
Δράματος (CBD). Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών, όπως και στο κέντρο της
Χάρις Καρνέζη (δημιουργός της μεθόδου CBD), ως συντονίστρια ομάδων, ενώ παραδίδει μαθήματα
πιάνου σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

H Γιαννοπούλου Βέρα, γραμματέας, είναι απόφοιτη  των  Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών
της ΣΕΥΠ τμήμα Νοσηλευτικής Α΄ και απόφοιτη του το 2ο Τ.Ε.Λ Χαλανδρίου,
τομέας Οικονομίας και Διοίκησης, τμήμα Υπαλλήλων Ξενοδοχείου.  Έχει
πτυχίο Αγγλικών First Certificate In English (Lower)  του Πανεπιστήμιου
Cambridge. Έχει παρακολουθήσει 2 κύκλους σεμιναρίων στην  Ελληνική
Νοηματική Γλώσσα ( Α’ Κύκλου 2011-2012  και Β’Κύκλου 2012-2013)  και
βιωματικό σεμινάριο 20 ωρών  για το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD)
για παιδιά στο φάσμα του Αυτισμού. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το
Εργαστήρι Αποτελεσματικού Γονέα με σκοπό να προσεγγίζει με θετικό τρόπο
τα παιδιά του κέντρου και να διαχειρίζεται ορθά τις συμπεριφορές τους.
Γνωρίζει τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης και έχει Πτυχίο ECDL στις παρακάτω
ενότητες:α) Επεξεργασία Κειμένου (Word Processing),β) Υπολογιστικά Φύλλα
(Spreadsheets) και γ) Υπηρεσίες Διαδικτύου (Information and
Communication).

 
 

H Ταπανλή Ελένη, βοηθός γραμματέας, είναι απόφοιτη των ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βοηθός
Βρεφονηπιοκόμου. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς & έχει αναλάβει την
καθημερινή μελέτη και δημιουργική απασχόληση παιδιών. Έχει
παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έχει
ολοκληρώσει τις μουσικές της σπουδές στο Αρμόνιο. Έχει πτυχίο Αγγλικών
First Certificate In English (Lower) του Πανεπιστήμιου Cambridge &
πτυχίο Γαλλικών Sorbonne 1. Γνωρίζει τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης και
έχει Πτυχίο ECDL.