Η ομάδα μας αποτελείται από ειδικευμένους και έμπειρους θεραπευτές, οι οποίοι διαρκώς συνεργάζονται μεταξύ τους και με την επιστημονικά υπεύθυνη ώστε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς μέσω της συνεργασίας επιτυγχάνεται το μέγιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα της παρέμβασης. Η συνέπεια, το μεράκι, η υπευθυνότητα ο σεβασμός και η αγάπη προς το παιδί είναι αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς μας.
Επιστημονικά Υπεύθυνη:
Η Θεοδώρα
Χατζηαρτεμίου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός, είναι απόφοιτη του προγράμματος
Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική
Αγωγή και τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες από το πανεπιστήμιο Middlesex του
Λονδίνου. Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία της έχει παρακολουθήσει
πληθώρα σεμιναρίων. Μερικά από αυτά είναι η εκμάθηση των μεθόδων ΜΑΚΑΤΟΝ, PECS,
ABA, το πρόγραμμα αποκατάστασης της δυσλεξίας του ΚΨΜ, η διαχείριση παιδιών με
ΔΕΠ-Υ, η αξιολόγηση της νοημοσύνης με το WISC-III, η χορήγηση του Αθηνά Τεστ, η
χορήγηση του ΜΕΤΑΦΩΝ, το τεστ και η μέθοδος του Παυλίδη, η ανάλυση του παιδικού
ιχνογραφήματος, οι κοινωνικές ιστορίες της Faherty για τον αυτισμό, οι
διαταραχές αισθητηριακές επεξεργασίας και η αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), η
εφαρμογή αισθητηριακής δίαιτας σε παιδιά με διάσπαση προσοχής και αυτισμό, η
αισθητηριακή ολοκλήρωση και αυτισμός, η αισθητηριακή προσέγγιση της δυσπραξίας
κ.α. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια για την ειδική αγωγή, τη
λογοθεραπεία, την εξελικτική ψυχολογία, τις μαθησιακές δυσκολίες όπως και για
παιδονευρολογικά και παιδοψυχιατρικά θέματα με αποτέλεσμα να είναι πάντα
ενήμερη για κάθε νέα μέθοδο και έρευνα. Κατά την διάρκεια των σπουδών της
εκπόνησε πρακτική εξάσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα και συμμετείχε σε ερευνητικά
προγράμματα. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα αλλά και σε κατ’
οίκον συνεδρίες από το 2005. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος
ψυχολόγου και μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Ψυχολόγων. Επίσης, είναι πιστοποιημένη
στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Γονέων Παιδιών Αυτιστικού Φάσματος Cygnet» (από την
Ε.ΨΥ.ΜΕ και το «Barnado’s Yorkshire») και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια
Εργαστηρίων Αποτελεσματικού Γονέα από την Gordon Hellas. Επιπλέον είναι
πιστοποιημένη practicioner στη μέθοδο Marte Meo, πιστοποιημένη για την χορήγηση
του Προφίλ Επικοινωνίας (ΑΚΠΕ) το μοντέλο των Κύκλων και πιστοποιημένη
εξετάστρια στη χορήγηση και βαθμολόγηση του ADOS-2 (Autism Diagnostic Observation Schedule, Second Edition) και του ADI-R (Autism Diagnostic Interview, Revised) για τη διαφοροδιάγνωση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος και της
λειτουργικότητάς τους. Είναι
επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου Νόηση από το 2008. Τέλος, από το 2018 έως το
2020 διατέλεσε ως Γενικός Γραμματέας του Πανελλήνιου Σωματείου Ιδιοκτητών
Μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Ψυχικής Υγείας.
Συνεργάτες:
ΠΑΙΔΟΨΥχιατροσ
O Κτώρος Κωνσταντίνος, Παιδοψυχίατρος, πατέρας δυο παιδιών, σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ως ειδικευόμενος δούλεψε στο Τμήμα οξέων περιστατικών Ψυχιατρικής Ενηλίκων του Δρομοκαίτειου Νοσοκομείου, στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών και στην μονάδα Επειγόντων Περιστατικών του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής από όπου απέκτησε και τον τίτλο της ειδικότητας στην παιδοψυχιατρική. Κατόπιν, εργάστηκε στα εξωτερικά ιατρεία του τμήματος Ψυχιατρικής Νέων του Γ.Ν.Α Γεννηματας και ως υπεύθυνος ιατρός του Νοσοκομείου Ημέρας. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία και στη Συστημική Ψυχοθεραπεία Ζεύγους –Οικογένειας.
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Η Μπάκα Μένια, λογοθεραπεύτρια, σπούδασε λογοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Sv. Kliment Ochridski στη Σόφια, Βουλγαρίας και έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις διαταραχές επικοινωνίας της ανάπτυξης. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Τραυλισμό, τη χρήση του επικοινωνιακού συστήματος PECS, τις διαταραχές λόγου και επικοινωνίας στην προσχολική ηλικία, καθώς και με τη χορήγηση του ΑνΟμιΛο τεστ. Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο κέντρο ημέρας «Ανοιχτή Αγκαλιά» στο Κορωπί, συμμετέχει σε ομάδα εποπτείας και έχει προσφέρει παράλληλη στήριξη σε δημόσιο νηπιαγωγείο. Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών (ΠΣΛ).
Η Γκάρο Άννια ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Λογοθεραπεία στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό ίδρυμα Ηπείρου και στη συνέχεια πραγματοποίησε διετείς μεταπτυχιακές σπουδές επιπέδου Μάστερ, στην Ειδική Εκπαίδευση, στη σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Frederick της Λευκωσίας. Από το 2015 δραστηριοποιείται στον τομέα της Λογοθεραπείας κι έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών σε Ιωάννινα και Αθήνα. Εργάζεται ως Επιστημονική συνεργάτης σε ιδιωτική πρωινή δομή με ενήλικες. Έχει εργαστεί σε δημόσιο σχολείο ως συνοδός παράλληλης στήριξης. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων για τις Αναπτυξιακές διαταραχές, τις διαταραχές της επικοινωνίας και ομιλίας, τη ΔΕΠ-Υ, την ειδική γλωσσική διαταραχή, τις φωνολογικές διαταραχές, τις διαταραχές σίτισης, τη δυσαρθρία και τον τραυλισμό (ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΚΕ, ΜΑΚΑΤΟΝ, TEACCH, SIMATA, HANEN– TEACHER TALK κ.λπ.). Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών– Λογοθεραπευτών.
Η Αντωνοπούλου Βασιλική, Λογοθεραπεύτρια, είναι απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις αναπτυξιακές διαταραχές, τον τραυλισμό, τη δυσπραξία, τη δυσαρθρία και έχει εκπαιδευτεί στη χρήση των μεθόδων PECS, TEACCH, oral placement therapy και Palin PCI. Έχει συνεργαστεί με κέντρα ειδικών θεραπειών τα τελευταία δέκα χρόνια ως λογοθεραπεύτρια. Είναι μέλος του Συλλογου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).
Η Μιχαήλ Σοφία αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών το 2011. Παράλληλα με την εργασία της έχει λάβει πιστοποιήσεις επιμόρφωσης από το ΕΚΠΑ στο εκπαιδευτικό αντικείμενο “Ειδική Αγωγή” και στο πρόγραμμα “Hanen – Teacher Talk”. Συμμετέχει σε ομάδες εποπτείας για τις γλωσσικές διαταραχές και τις ΔΑΔ και έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τον Αυτισμό, τη ΔΕΠΥ, τον Τραυλισμό, τη Δυσπραξία κ.α. Μερικά από αυτά είναι το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD), η χρήση του επικοινωνιακού συστήματος PECS, η εφαρμογή της Δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, Αυτισμός και Παιχνίδι – SSIP, η εκπαίδευση στην προσέγγιση Pallin PCI, Oral Placement Therapy κ.α.
Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής, ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και ΔΕΠΥ, σε κατ’ οίκον συνεδρίες και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αττικής.
Η Βλάχου Κατερίνα είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα) και μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ). Από το 2016 δραστηριοποιείται ως λογοθεραπεύτρια και επιστημονική συνεργάτης σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών στην Αθήνα. Παράλληλα, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό, σε δημόσιο νηπιαγωγείο και σε ειδικό δημοτικό σχολείο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και έχει εκπαιδευτεί σε πλήθος μεθόδων παρέμβασης σχετικά με το παιχνίδι, την επικοινωνία, τη σίτιση, τη μυολειτουργική θεραπεία, τις φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές, την δυσπραξία, τον τραυλισμό και την πραγματολογία. Έχει εκπαιδευτεί και εφαρμόζει τις μεθόδους “Oral Placement Therapy (ΟPT)”, «Μυολειτουργική μέθοδος Αγγελική Ξυγκά», “Get Permission Approach”, “PECS”, “TEACCH”, “Palin PCI”. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για τις διαταραχές στην αισθητηριακή επεξεργασία και εφαρμόζει αισθητηριακές τεχνικές. Έχει καταρτιστεί και ασχολείται στην κλινική της πρακτική με παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΦ, ΔΕΠ-Υ, σύνδρομα). Εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας αλλά και με εφήβους που παρουσιάζουν διαταραχές στην επικοινωνία, τη σίτιση, την ομιλία (φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές, δυσπραξία, τραυλισμό), το λόγο (μορφολογία και σύνταξη, έκφραση, πραγματολογία), τις εκτελεστικές λειτουργίες και τις γνωστικές δεξιότητες. Διαθέτοντας έντονο κίνητρο, δημιουργικότητα, αγάπη και αφοσίωση πραγματοποιεί ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καθώς και εξωτερικά προγράμματα σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε θεραπευόμενου. Ακόμη, παρέχει εποπτεία σε νέους επαγγελματίες στο χώρο της λογοθεραπείας.
Η Κατερίνα Παρίκου αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Πατρών το 2012. Το 2014 ως 2017 εργάστηκε ως προϊσταμένη του τμήματος Λογοθεραπείας του Μεσογειακού Κέντρου Αποκατάστασης. Το 2015 ως το 2024 εργάστηκε ως επιστημονική κλινική συνεργάτιδα και λέκτορας του τμήματος Λογοθεραπείας του Aegean College. Παράλληλα εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών ως λογοθεραπεύτρια. Η κλινική της εμπειρία εστιάζεται σε παιδιά με σύνθετες νευροαναπτυξιακές ανάγκες, παρεμβαίνοντας από πρώιμες ηλικίες στις δεξιότητες της επικοινωνίας, της σίτισης- κατάποσης και της συνολικής γνωστικής ανάπτυξης. Είναι πιστοποιημένη στην εφαρμογή της μεθόδου Neuromuscular taping for Feeding, Swallowing and Speech disorders και έχει ολοκληρώσει το βασικό πρόγραμμα παροχής Πρώτων Βοηθειών σε παιδιά και ενήλικες. Από τον Οκτώβριο του 2023 είναι φοιτήτρια του μεταπτυχιακού προγράμματος Γενική και Εξειδικευμένη Παιδιατρική: Κλινική Πράξη και Έρευνα’ της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και μελετά το σύνδρομο της παιδικής αφασίας-επιληψίας.
Η Νικόλα Ελίνα, είναι απόφοιτος του University of St Mark & St John, με πτυχίο στη Λογοθεραπεία. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην αξιολόγηση και αποκατάσταση παιδιών με αναπτυξιακές, γλωσσικές και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί σε ποικίλα πλαίσια, όπως ατομικές κατ’ οίκον συνεδρίες, παράλληλη στήριξη σε σχολικά περιβάλλοντα, ομάδες δημιουργικής απασχόλησης, καθώς και σε διεπιστημονικές ομάδες σε κέντρα ειδικών θεραπειών. Συμμετέχει ενεργά στην διαδικασία της μετεκπαίδευσης, μέσω εποπτειών και παρακολουθώντας σεμινάρια. Έχει εξειδικευτεί σε σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις και εργαλεία, όπως η gestalt γλωσσική επεξεργασία, οι μέθοδοι υποστήριξης τραυλισμού (Block Modification) η παρέμβαση στη λεκτική δυσπραξία, καθώς και η χρήση υποστηρικτικών επικοινωνιακών συστημάτων (PECS, SGD). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις γλωσσικές και φωνολογικές διαταραχές, τις μαθησιακές δυσκολίες, την πρώιμη παρέμβαση, τη διαχείριση άγχους, την υποστήριξη οικογενειών και την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων.
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Ο Μηλιώνης Χρήστος, Εργοθεραπευτής, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών και έκανε πρακτική άσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα και στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής. Κατά τη διάρκεια της πολυετούς εργασιακής του εμπειρίας εργάστηκε σε δημόσια και ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα καθώς και στο Εθνικό Ίδρυμα Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Ι.Α.Α.). Έως και σήμερα εργάζεται στο Κέντρο Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης (Κ.Α.Φ.Κ.Α.) Κορίνθου. Υπήρξε επόπτης κλινικής άσκησης φοιτητών ΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών στο Μεικτό Κέντρο Διημέρευσης για άτομα με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες «Επικοινωνία». Μερικά από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι η Αισθητηριακή Ολοκήρωση (SI), τα συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, MAKATON και πληθώρα άλλων σεμιναρίων και συνεδρίων που αφορούν παιδιά με αναπτυξιακές, νευρολογικές και κινητικές δυσκολίες. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή.
Η Ειρήνη Διαμαντοπούλου, Εργοθεραπεύτρια, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Είναι κάτοχος Master of Science από το Universtity of Bedfordshire στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά πλαίσια σε σχέση με τον παιδιατρικό πληθυσμό καθώς και σε ψυχιατρικά πλαίσια. Έχει λάβει σημαντική εποπτική εκπαίδευση τόσο σε ομαδικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων για τον παιδιατρικό πληθυσμό και τα ψυχιατρικά περιστατικά όπως η αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI) – 3 κύκλοι, η αισθητηριακή επεξεργασία και μάθηση, η δυσγραφία, οι κοινωνικές ιστορίες, η ιπποθεραπεία, η yoga στα παιδιά, οι επιτελικές λειτουργίες, ο αυτισμός, η σχολική ετοιμότητα, η ψυχοπαθολογία και η Ψυχοεκπαίδευση & Συμπεριφορική Θεραπεία Οικογένειας (1 έτος).
Η Κόρμαλη Ηλιάνα είναι απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Αττικής και μέλος του συλλόγου Εργοθεραπευτών Ελλάδας.
Από το 2014 δραστηριοποιείται ως εργοθεραπεύτρια και επιστημονική συνεργάτης σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών στην Αθήνα. Παράλληλα, έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές σε δημόσια σχολεία.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και έχει εκπαιδευτεί σε πλήθος μεθόδων παρέμβασης σχετικά με τον αυτισμό, την ΔΕΠ-Υ και την δυσπραξία. Η θεραπευτική της παρέμβαση διαθέτει μια ολιστική προσέγγιση.
Έχει εκπαιδευτεί και εφαρμόζει τη μέθοδο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, τη μέθοδο TEECH, το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD), κοινωνικές ιστορίες (social stories), καθώς και yoga σε παιδιά με διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας.
Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στα πρωτόκολλα “Wilbarger Brush” και “Astronaut Training”.
Έχει καταρτιστεί και ασχολείται στην κλινική της πρακτική με παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΦ, ΔΕΠ-Υ, σύνδρομα).
Διαθέτοντας δημιουργικότητα, αγάπη και αφοσίωση για το αντικείμενο πραγματοποιεί ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καθώς και εξωτερικά προγράμματα σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε θεραπευόμενου.
Η Στελλάκη Χριστίνα, Εργοθεραπεύτρια, αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Εργοθεραπείας Αθηνών και έκανε πρακτική άσκηση στο παράρτημα «Λιθαράκι» του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής και στο Εθνικό Ίδρυμα Αποκατάστασης Αναπήρων (Ε.Ι.Α.Α.). Έχει εργαστεί σε διάφορες δημόσιες δομές αποκατάστασης μεταξύ των οποίων στο Σισμανόγλειο και στην ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Ανάπηρων Παιδιών), καθώς και σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα και οικοτροφεία.
Σχετικά με την ακαδημαϊκή της εκπαίδευση, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες που αφορούν σε παιδιά με αναπτυξιακές, μαθησιακές, κινητικές, νευρολογικές και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες όπως η αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), το πρόγραμμα κατάρτισης στην ειδική αγωγή και το ετήσιο πρόγραμμα συμβουλευτικής, ψυχομετρίας και διαχείρισης κρίσεων με ειδίκευση στη σχολική συμβουλευτική – επαγγελματικό προσανατολισμό.
Η Τίλδη Αντωνία είναι εργοθεραπεύτρια, έχοντας ολοκληρώσει το πρόγραμμα σπουδών BSc (Hons) in Occupational Therapy του Queen Margaret University, με πάροχο σπουδών το Μητροπολιτικο Κολλέγιο. Επιπλέον, έχει λάβει Master of Science in Pediatrics Rehabilitation του Oxford Brookes University, δίνοντάς της εξειδίκευση στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Έχει κάνει πρακτική άσκηση στην «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Α.Ε. Κέντρο αποθεραπείας, αποκατάστασης», στο «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας διημέρευσης-εκπαίδευσης-
Ο Δήμου Αχιλλέας είναι εργοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΠΑ.Δ.Α. και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεχίζει να επιμορφώνεται σε θέματα που αφορούν τα παιδιά, με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα των νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Οι εκπαιδεύσεις του εστιάζουν στην πρώιμη παρέμβαση στη βρεφική και νηπιακή ηλικία, στην εργοθεραπευτική εκτίμηση παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων. Ακόμη, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Νευροαποκατάσταση με κατεύθυνση την Γνωστική Νευροαποκατάσταση. Παράλληλα, έχει καταρτιστεί σε θεματικές που σχετίζονται με τη δυσπραξία, τη δυσγραφία και την όραση («Όραση και νευρολογική αποκατάσταση»), ενώ κατέχει βεβαίωση στη μέθοδο Αναπτυξιακής Κίνησης Sherborne, στο Messy Play και στο Get Permission Approach. Τέλος, έχει εξειδικευτεί στην μέθοδο της αισθητηριακής ολοκλήρωσης.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ
Η Μαξούρη Μυρτώ, Ειδική Παιδαγωγός, αποφοίτησε από το τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Έπειτα, ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Παιδαγωγικών με ειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες (Msc in Education and Child Studies, Specialization: Learning problems and Impairments) στο Πανεπιστήμιο Λάιντεν της Ολλανδίας. Ακολούθησε η αποφοίτηση από το Πρόγραμμα Ετήσιας Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή (Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών). Ακόμα, έχει παρακολουθήσει ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με την ειδική αγωγή και πιο συγκεκριμένα για την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σχεδιάζοντας εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης με στόχο την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με γενικές ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και σε παιδιά με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/ υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και σύνδρομο down.
Η Ιωάννα Δρόσου είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών ( Ε.Κ.Π.Α.) με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Είναι κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών τίτλων με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες- Δυσλεξία.
Έχει μετεκπαιδευθεί στα πλαίσια της Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης του Ε.Κ.Π.Α. στην Ψυχοπαθολογία Βρέφους, Παιδιού & Εφήβου και στη Σχολική Ψυχολογία καθώς επίσης είναι εκπαιδευμένη στη χορήγηση και την αξιολόγηση νηπίων, παιδιών και εφήβων με τη χρήση σταθμισμένων αξιολογητικών εργαλείων ( Σχολική Αναπτυξιακή Αξιολόγηση κατά ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΑΘΗΝΑ- ΤΕΣΤ, ΑΝΙΧΝΕΥΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ Α’-ΤΕΣΤ, ΤΕΣΤ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ – Α’- Παντελιάδου, ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ Α-Β’ Δημ. – Πόρποδας, Detroit Test μαθησιακής Επάρκειας DTLA). Επιπλέον, έχει εκπαιδευθεί στη χρήση τεχνικών PECS και ABA. Παράλληλα από το 2006 έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδριών στο χώρο της Ειδικής Αγωγής και της Ψυχολογίας.
Τα τελευταία 19 χρόνια έχει εργαστεί σε Δημόσια Σχολεία Α’ βάθμιας & Β’βάθμιας Εκπαίδευσης , Κέντρα Πρώιμης Παρέμβασης καθώς και σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών όπου αναλαμβάνει Προγράμματα Ειδικής Μαθησιακής Παρέμβασης σε παιδιά με Νευροαναπτυξιακές ή Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Η Σταυρούλα Βεργοπούλου εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός και παιδοψυχολόγος στην εκπαίδευση. Είναι απόφοιτη του προπτυχιακού προγράμματος Ψυχολογίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου του Αμαρουσίου, αλλά και του μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης “Child Psychology in Education”, σε συνεργασία με το UEL.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων αλλά και συνέδρια σχετικά με τα παιδαγωγικά, την ειδική αγωγή και τη ψυχολογία. Ακόμα, έχει ολοκληρώσει 9μηνο σεμινάριο στη Σχολική Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Αιγαίου, αλλά και ετήσιο πρόγραμμα Θεατρολογίας με τη Κάρμεν Ρουγγέρη στο Ιεκ Ακμή.Είναι πιστοποιημένη στη “Βασική Κατάρτιση Pecs, επίπεδο 1” , στο “4-day Functional ABA: Το Εκπαιδευτικό Μοντέλο Pyramid” και στο “TEACCH”.Γνωρίζει τη μέθοδο γραφής και ανάγνωσης “Braille” για άτομα με προβλήματα όρασης, καθώς έχει αδυναμία στα άτομα με ιδιαιτερότητα. Η έναρξη ήταν όταν ανακάλυψε το πτυχίο “προσχολικής αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας παιδιών με Ειδικές Ανάγκες” από το Ιεκ Ακμή. Έτσι ξεκίνησε και έχει 12 χρόνια εμπειρίας σε διάφορους χώρους με παιδιά τυπικής ανάπτυξης και μη, αλλά και ενήλικες.Έχει εργαστεί σε οικοτροφείο με ενήλικες στο Φάσμα του Αυτισμού, σε διάφορα ιδρύματα, σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης και μελέτης, ενώ έχει συνεργαστεί και με κέντρα ειδικής αγωγής. Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο Φάρο Τυφλών Ελλάδος, στους Δρόμους Ζωής και στο Χαμόγελο του Παιδιού. Ακόμα, έχει προϋπηρεσία εργασίας τεσσάρων ετών ως αναπληρώτρια σε δημόσια σχολεία (νηπιαγωγεία, ΕΕΚ και δημοτικό) ως ΕΒΠ.Τα τελευταία έτη πραγματοποιεί συνεδρίες και ιδιαίτερα, είτε δια ζώσης, είτε εξ αποστάσεως για όλες τις ηλικίες. Διαμορφώνει εξατομικευμένα και διαφοροποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματαΑναλαμβάνει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, παιδιά και ενήλικες στο Φάσμα του Αυτισμού, άλλα σύνδρομα, καθώς και νοητική υστέρηση. Πολλαπλές αναπηρίες, προβλήματα συμπεριφοράς, πρόγραμμα κοινωνικοποίησης, δυσκολίες προσαρμογής, ΔΕΠΥ, σχολική προετοιμασία και ενισχυτική διδασκαλία.Τέλος, δραστηριοποιείται και στο instagram @kids_therapy.gr , ενώ αρθρογραφεί και σε κάποιους λογαριασμούς σχετικά με το παιδί και την οικογένεια.
Ψυχολογοι - ψυχοπαιδαγωγοι
Παιγνιοθεραπεύτρια-Ψυχοθεραπεύτρια-Επόπτρια
Η Ελένη Φρατζέτη εργάζεται σε φορείς,δομές και κέντρα μαθησιακών δυσκολιών τα τελευταία 25 χρόνια.
Με αρχικό γνώμονα τις πενταετείς σπουδές της στην ψυχολογία και ειδική αγωγή συνέχισε και ολοκλήρωσε τη μετεκπαίδευση της σε τετραετές πρόγραμμα ψυχοθεραπευτικής ειδίκευσης στην παιγνιοθεραπεία.
Στην όλη δομή της εκπαίδευσης περιλαμβάνεται πολυετή υποχρεωτική ατομική κι ομαδική θεραπεία και εποπτεία.Ταυτόχρονα ολοκλήρωσε διετή εξειδίκευση και πιστοποίηση στις μαθησιακές δυσκολίες.
Είναι μέλος της ΠΕΕΔΠ( πανελλήνια επαγγελματική ένωση Πσιγνιοθεραπευτών-Δραματοθεραπευτών Ελλάδας)
Παράλληλα έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα συνέδρια,σεμινάρια,προγράμματα και ημερίδες που αφορούν τόσο παρεμβάσεις σε παιδιά όπως και συμβουλευτική σε οικογένειες αντίστοιχα.
Έχει εργαστεί για 4 χρόνια ως σύμβουλος επόπτης επίβλεψης παιδαγωγικού έργου παιδικών σταθμών σε δήμο της Αττικής.
Ταυτόχρονα εργαζόταν για 5 χρόνια ως επόπτρια ομάδων εκπαιδευόμενων παιγνιοθεραπευτών.
Τελευταία ολοκλήρωσε διετές πρόγραμμα εξειδίκευσης στη δημιουργική εποπτεία ψυχοθεραπευτών κι είναι σε διαδικασία πιστοποίησης σε ευρωπαικό επίπεδο.
Τα τελευταία χρόνια αναλαμβάνει ,σε κέντρα μαθησιακών δυσκολιών ,εποπτείες ομάδων ψυχοθεραπευτών.
Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο συνεργάζεται με ιατρείο αναπτυξιακής κι εφηβικής υγείας ως υπεύθυνη του προγράμματος παιγνιοθεραπείας.
Η Ανθή Καπλανίδη σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές της στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχολική Ψυχολογία» του ΕΚΠΑ. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο κέντρο ψυχικής υγείας του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ), στο Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου (ΚΟΚΕΨΥΠΕ) Λυκόβρυσης καθώς και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, ενώ έχει προσφέρει εθελοντικές υπηρεσίες στο Χαμόγελο του Παιδιού.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικών με την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων και την ειδική αγωγή, ανάμεσα στα οποία το ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της Μονάδας Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και το ετήσιο σεμινάριο εξειδίκευσης στην παιδοψυχολογία του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επαγγελματικά, έχει εργαστεί ιδιωτικά σε κέντρο ειδικών θεραπειών, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές,ψυχοσυναισθηματικές και μαθησιακές δυσκολίες.
H Μπακοπούλου Βάλια είναι ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια. Έχει ολοκληρώσει σπουδές Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη συνέχεια παρακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία από το University of Central Lancashire της Αγγλίας. Έχει επίσης ολοκληρώσει το ΠΜΣ «Επιστήμη του Στρες και Προαγωγή της Υγείας» στην Ιατρική σχολή του ΕΚΠΑ.
Η ψυχοθεραπευτική της προσέγγιση είναι συνθετική, με έμφαση στο σχεσιακο-αναλυτικό μοντέλο. Αυτή την περίοδο, ολοκληρώνει έναν νέο κύκλο σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη» στοΧαροκόπειο Πανεπιστήμιο.
Έχει επίσης παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και έχει επιμορφωθεί στην ειδική αγωγή, τις έμφυλες και σεξουαλικές ταυτότητες καθώς και στην παιγνιοθεραπεία. Στο παρελθόν, έχει εργαστεί ως σχολική ψυχολόγος σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σε σχολικές μονάδες και τα ΚΕΔΑΣΥ (Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης και Σχολικής υποστήριξης) καθώς και σε κέντρα ειδικών θεραπειών.
Τέλος, εργάζεται επίσης ως εξωτερική συνεργάτης σε κέντρα ψυχικής υγείας ως ψυχοθεραπεύτρια και είναι μέλος της Διεθνούς Ένωσης Σχεσιακής Ψυχανάλυσης (IARPP) και του Αμερικανικού Συλλόγου Ομαδικών Ψυχοθεραπευτών (AGPA).
Η Κατερίνα Πανταζοπούλου σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και στη συνέχεια ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Έλεγχος του στρες και προαγωγή της υγείας» στην Ιατρική σχολή του ΕΚΠΑ. Πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, στο Ψυχολογικό Τμήμα του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης και στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του ΚΨΥ Παγκρατίου, ενώ παράλληλα εκπαιδεύτηκε σε διάφορες μεθόδους και εργαλεία για την αξιολόγηση και την αποκατάσταση ψυχοσυναισθηματικτικών, αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών.
Τα τελευταία δέκα χρόνια εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπείων, αλλά και ως αναπληρώτρια στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με αντικείμενο την αξιολόγηση και τη ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων καθώς και τη συμβουλευτική ενηλίκων.
Η Αγγελική Βιτζιλαίου είναι Ψυχοπαιδαγωγός – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και Εκπ.
Παιγνιοθεραπεύτρια.
Αποφοίτησε από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και συνέχισε τις σπουδές της στο τριετές πρόγραμμα
Συμβουλευτικής Ψυχικής Υγείας του Κέντρου Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής. Τη δεδομένη στιγμή εκπαιδεύεται στην παιγνιοθεραπεία από το Ψυχοθεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης “το Έρμα”.
Έχει εργαστεί σε δομές προστασίας ασυνόδευτων ανηλίκων, σε κέντρα ημέρας ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχοπαιδαγωγός και συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο Ίδρυμα Προστασίας Παιδιών και Νέων με Αναπτυξιακές διαταραχές “Η Θεοτόκος”. Ακόμα, έχει προϋπηρεσία ως παιδαγωγός σε πολυπολιτισμικό σχολείο στο Μόναχο της Γερμανίας.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με το θεραπευτικό παιχνίδι, το παιδικό ιχνογράφημα όπως και εκπαιδευτικά σεμινάρια για συνοδούς παράλληλης στήριξης. Τέλος, έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε ομιλίες προς ειδικούς θεραπευτές και νηπιαγωγούς, σχετικά με τη λήψη του ιστορικού κατά τις πρώτες συνεντεύξεις, καθώς και τη χρήση και εμψύχωση κούκλας ως μέσο εκπαίδευσης, παρατήρησης και παρέμβασης σε παιδιά.
Ο Ανδρέας Βαρσάμης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αριστούχος απόφοιτος του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Εφαρμογές της Ψυχολογίας στην Υγεία» της Ιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Αυτή τη στιγμή πραγματοποιεί 4ετή εκπαίδευση στην Γνωστική-Συμπεριφορική Θεραπεία στην Ελληνική Εταιρεία Γνωστικής Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας (GACBP), με ειδίκευση τόσο σε ενήλικες, όσο και σε παιδιά
και εφήβους. Το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο από την European
Association for Behavioral and Cognitive Therapies (EABCT).
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και επιμορφωτικών
προγραμμάτων επάνω στην ψυχολογία. Μεταξύ άλλων, παρακολούθησε το
επιμορφωτικό πρόγραμμα του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου
Αθηνών με θέμα «Παιδοψυχολογία: ψυχολογία παιδιών και εφήβων», καθώς
και το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Οργανωσιακή Ψυχολογία» του
Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει απασχοληθεί ως εκπαιδευόμενη ψυχολόγος στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας
Βορειοδυτικού Τομέα του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης και έχει
εμπειρία στην ψυχοθεραπεία ζεύγους και οικογένειας, στη συμβουλευτική
παιδιών, εφήβων και γονέων, στην χορήγηση ψυχομετρικών τεστ σε παιδιά,
εφήβους και ενήλικες, στη συμβουλευτική ατόμων της τρίτης ηλικίας.
Η Βασιλεία Τσέργα σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις
μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
«Σχολική Ψυχολογία» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου
Αθηνών. Έχει απασχοληθεί ως εκπαιδευόμενη ψυχολόγος σε σχολεία της
γενικής και της ειδικής αγωγής, σε ΚΕΔΑΣΥ και έχει πραγματοποιήσει
παρεμβάσεις σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ενώ ταυτόχρονα έχει προσφέρει
εθελοντικές υπηρεσίες στην ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ, στη ΜΕΤΑδραση και στο Khora.
Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα ψυχικής υγείας παιδιών
και εφήβων και έχει πιστοποιηθεί στη χορήγηση ψυχομετρικών διαγνωστικών
εργαλείων, όπως είναι η Κλίμακα Νοημοσύνης για Παιδιά του Wechsler
(WISC-VGR). Τέλος, εργάζεται σε κέντρο ειδικών θεραπειών, παρέχοντας
ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές,
ψυχοσυναισθηματικές και μαθησιακές δυσκολίες.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
H Ναταλία Γλέζου έχει ολοκληρώσει τις μουσικές της σπουδές στο πιάνο και στο κλασσικό τραγούδι και
είναι φοιτήτρια Εργοθεραπείας. Έχει εργαστεί σε χώρους δημιουργικής απασχόλησης ως υπεύθυνη
παιδαγωγός και συντονίστρια ψυγαγωγικών και εκπαιδευτικών ομάδων (μουσικοκινητική αγωγή,
ψυχοκινητικές δραστηριότητες, messy and sensory play, μαγειρική, πειράματα, κουκλοθέατρο,
θεατρικό παιχνίδι, εικαστικά). Παράλληλα, έχει εργαστεί ως δασκάλα μουσικοκινητικής αγωγής σε
παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία, ως συνοδός παράλληλης στήριξης και έχει αναλάβει την
καθημερινή μελέτη και δημιουργική απασχόληση παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΦ,
ΔΕΠΥ) . Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναριών για τον αυτισμό, την αισθητηριακή ολοκλήρωση,
την πρώιμη παρέμβαση και την ΔΕΠΥ, ενώ έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Γνωσιακού Συμπεριφορικού
Δράματος (CBD). Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών, όπως και στο κέντρο της
Χάρις Καρνέζη (δημιουργός της μεθόδου CBD), ως συντονίστρια ομάδων, ενώ παραδίδει μαθήματα
πιάνου σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.
ΒΟΗΘΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
H Γιαννοπούλου Βέρα, γραμματέας, είναι απόφοιτη των Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών
της ΣΕΥΠ τμήμα Νοσηλευτικής Α΄ και απόφοιτη του το 2ο Τ.Ε.Λ Χαλανδρίου,
τομέας Οικονομίας και Διοίκησης, τμήμα Υπαλλήλων Ξενοδοχείου. Έχει
πτυχίο Αγγλικών First Certificate In English (Lower) του Πανεπιστήμιου
Cambridge. Έχει παρακολουθήσει 2 κύκλους σεμιναρίων στην Ελληνική
Νοηματική Γλώσσα ( Α’ Κύκλου 2011-2012 και Β’Κύκλου 2012-2013) και
βιωματικό σεμινάριο 20 ωρών για το Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD)
για παιδιά στο φάσμα του Αυτισμού. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το
Εργαστήρι Αποτελεσματικού Γονέα με σκοπό να προσεγγίζει με θετικό τρόπο
τα παιδιά του κέντρου και να διαχειρίζεται ορθά τις συμπεριφορές τους.
Γνωρίζει τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης και έχει Πτυχίο ECDL στις παρακάτω
ενότητες:α) Επεξεργασία Κειμένου (Word Processing),β) Υπολογιστικά Φύλλα
(Spreadsheets) και γ) Υπηρεσίες Διαδικτύου (Information and
Communication).
H Ταπανλή Ελένη, βοηθός γραμματέας, είναι απόφοιτη των ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βοηθός
Βρεφονηπιοκόμου. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς & έχει αναλάβει την
καθημερινή μελέτη και δημιουργική απασχόληση παιδιών. Έχει
παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έχει
ολοκληρώσει τις μουσικές της σπουδές στο Αρμόνιο. Έχει πτυχίο Αγγλικών
First Certificate In English (Lower) του Πανεπιστήμιου Cambridge &
πτυχίο Γαλλικών Sorbonne 1. Γνωρίζει τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης και
έχει Πτυχίο ECDL.